Translate

czwartek, 23 grudnia 2010

Wojtek.

Hej.
Co tam u Was.? Jak przygotowania do świąt. ja szczerze mówiąc straciłam już palca, oko i nogę czarując razem z moją siostrą w kuchni. Jestem wykończona ! Mimo tego dzień zleciał bardzo fajnie. dostałam paczkę. w której znalazły się prześliczne kolczyki od Wojtka ;* zupełnie się nie spodziewałam . Jeszcze raz dziękuję ! ;*
A więc kończę . życzę wam wszystkie najlepszego , zdrowia ,szczęścia udanego sylwka i czego sobie zapragniecie skarby ;**




Kiepska jakość. zdjęcia robione z kompa. ;//

Wojtek ;*


Sławne zdjęcie xd
Fot. Szymon Pszczółka

__________________________________________________________________________________
 Przed sylwestrem :) 2009/2010





Syl :)


____________________________________________________________________________________
Teraz kilka zdjęć na chill.

 Miras ;**
 Miras x2
 Efekt nudy

 Paulina x3
 Szkoła
 Hala xd
Tak to ja.xd

http://www.formspring.me/themspatrycja Pytać !
http://www.photoblog.pl/themspatrycja

12 komentarzy:

  1. jakie cudo ! :D :D :D
    Wgl niektórymi fotami na blogu mnie zaskakujesz.< 3 są boskie :D
    Wesołych.Wesołych.

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm, romantycznie :D
    zdjęcia są boskie, a szczególnie to 13. oj Patita, Patita. i wzajemnie :**

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia świetne. ;*
    Masz swojego Świętego Wojtka. xd

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie szczerze przygotowania spokojnie. Ja z mamą jestem zbyt leniwa żeby piec placki dlatego wysyłamy tatę do sklepu żeby kupił :D tak wysprzątałam dom ^^ chociaż w sumie nie było czego bo zazwyczaj i tak jest czysto.
    Śliczną msz bardzo figurę ;D
    Wesołych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. bieniabienia.x325 grudnia 2010 03:49

    na pierwszym zdj mamy zoobrazowane w jakim stanie jest mikrofon Patitki. domyślać się można co ona z nim robiła. xd
    najlepsze zdj jest to w parku. max max. ; D
    + nawet ładny ten wojtyła.? ;d
    - ahahjaha. ładny. on jest śliczny. xd ; *
    no i ten Pszczółkowski ładne zdj Ci zrobił xd. ;D sexowne. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. wesołych świąt jeszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne zdjecia i kolczyki mm;d

    OdpowiedzUsuń
  8. aaale Ty chudziutka jesteś;)!

    zapraszam do mnie:) dodaj do obserwowanych jeśli chcesz;)

    OdpowiedzUsuń