Translate

wtorek, 1 marca 2011

Rozum -serce

Dawno mnie nie było , ale lekcje zabierają mi pół życia.
Czekam na sobotę i niedzielę. W sumie myślałam ,że chociaż raz w weekend się wyśpię, ale coś mi chyba nie wyjdzie :)
Zadajemy pytania FORMSPRING .
FACEBOOK
PHOTOBLOG




You know I'd do anything for ya.
 matematyka.

rozum, widzisz to co ja, widzisz ? - co ? - kupisz mi takie ? kupisz, kupisz, kupisz ? - po co ? - pliiiiss ! no kup mi, kup mi, kup mi! no kuuuup mi - uspokój się. - to kup mi.. kuup mi, boooooo, pożałujesz ! - nie dramatyzuj - odchoodzę, bo nie masz serca ! - zrozum, dostaniemy je w prezencie ` - aa, to nie mogłeś tak od razu ?


Odrzucić do tyłu włosy, uśmiechnąć się do niego i ostatni raz patrząc w jego oczy pomyśleć "Żałuj".



12 komentarzy:

  1. bajka. ; *
    lekcje. ; /

    OdpowiedzUsuń
  2. omg mi też lekcje zabierają 2/3 życia masakraaa ! ja kcem wakaczie ;( !

    OdpowiedzUsuń
  3. jestes taka sliczna !

    OdpowiedzUsuń
  4. o świetne wszystko ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznotka kuwa no :*:*:* wiesz co się stało . xd Usunęłam przez przypadek i znów muszę pisać . xd No to zaczynam . xd Jakaś ty kuwa śliczna no ; ** Musisz mieć przystojnych rodziców . xd Pewnie ratatuj t ciacho ; DD A mamcia to dżaga . :* Moi rodzice tez przystojni, więc może ze mną nie tak źle . xd Jak myślisz :*:* Śliczny masz kuwa ten no taki na zimę . xd Wiesz o co 5 . :) Normalnie idziesz jutro na trening bo ja tek . :) I pomachamy se . xd A i miałam coś napisach i zapomniałam bo napisałam ale się skasowało ;/ I już kończę . :*:* Adusia . <3

    OdpowiedzUsuń
  6. A te twoje włosy to bym Ci ucięła i se doczepiła . :*:* Nie ważne, ze nie mój kolor . xd Sa max . ; ** Nadal ja . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog:) dodałam do obserwowanych:)
    zapraszam do mnie: http://karolina-rybak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. znowu nic nie dodajesz

    OdpowiedzUsuń
  9. na fbl jakie super dodalas !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz ze `aida` Ada daje sobie sama komentarze ?

    OdpowiedzUsuń