Translate

niedziela, 28 sierpnia 2011

warsztaty taneczne 2011

Welcome to St. Tropez !









 siostry <3
Who run the world  ?  girls !   ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥






 rozruch xd



 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 

 http://www.facebook.com/pages/ilovechillblogspotcom/115408108537845

24 komentarze:

  1. slicznie ; ))
    super fotki ;p
    pozdrawiam i zaproszam do mnei ; **

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jaki zajebiście płaski brzuch;D

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia z obozu ! zawsze najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wreszcie tu wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki! Widzę wyjazd był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łał, świetne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great photos, you had great time I think :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. po co Ci stanik jak nie masz cycków. ?
    2. usuń PrtScr na którym jest Eliza za swojego Facebooka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, masz idealną figurę :) Zdjęcia świetne, aż zatęskniłam za morzem, ehm. Są gdzieś w necie filmiki na których tańczysz?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. też się czasami nad tym zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia :)
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia! Też mam za sobą obóz taneczny w Bułgarii :D

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze że polska młodzież ma kogoś takiego jak ty i może patrzeć na ubiór :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no popłakałam się, wracajmy!

    OdpowiedzUsuń