Translate

sobota, 5 listopada 2011

Trzeba coś dodać ,prawda :) Właśnie wróciłam z Opoczna ;o Pani mnie nastawiła, mam nadzieję, że będzie wszystko ok :)
Teraz kilka zdjęć :
Martyna ; *
reakcja Bozi na różową klasę :D
 Marcisz i Seba ;*
szatan^^
Bozia ^^
Halloween :
I b :)

Jeśli podoba ci się mój blog LIKE IT !
Zapraszam  http://patrycjabiedrzycka.blogspot.com/

16 komentarzy:

  1. ale co?
    zajebiste zdj. jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bl omg lol vf http://www.ablecan.co.uk/files/d38.php?idl7d5u6l-Photo80.JPG

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie wygladasz ;) super te zdjecia, takie zwariowane :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia.;)
    śliczna jesteś^^

    OdpowiedzUsuń
  5. wreszcie ;D
    więcej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 pierwsze zdjęcia przepiękne wgl. super super super. kręgle <3 Ratatuj <3 i świetnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. haha;D super foty;D
    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga;)
    +Obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buty na 1 zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy sweter na I zdjęciu jak i Twoja uroda. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow... i very like your blog, you are my idol !

    OdpowiedzUsuń
  11. so pretty! I love the photos! Looks like so much fun!

    OdpowiedzUsuń
  12. dwie pierwsze foty są genialne :)

    dawno tu u Ciebie nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń