Translate

czwartek, 12 lipca 2012

Wakacje

Hej :) mam chwilę czasu więc dodam posta,  tak jak mówiłam wcześniej dodam zdjęcia z sesji dla Fashionfreak. Kolejny post z sesji z Rafałem Dąbrowskim, Michałem Halczewskim i Justyną Lenart :)
Mam jeszcze małą prośbę, kolega prowadzi fanpage OPP na facebooku proszę o lajki !
Tutaj link : http://www.facebook.com/BazaOPP   Pamiętaj, 1% procent podatku nic Cię nie kosztuje, a dzięki niemu wspierasz Organizacje Pożytku Publicznego. Pomagaj! - Zapraszamy na www.eopp.pl











_______________________________________________________________________

plus mały outfit :)
top:Orsay
topik: H&M
spodenki: Zara
koszula:NY Jeans
skarpetki: Bershka
buty: allegro






23 komentarze:

  1. zdjęcia z sesji są niesamowite, planujesz zostać profesjonalną modelką? jezeli tak, to trzymam mocno kciuki :)) pozdrawiam i zapraszam na http://precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow cudowne zdjęcia - mają swój urok oraz bardzo stylowy outfit

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit :)
    cisowianka z puszce zawsze spoko :3

    OdpowiedzUsuń
  4. ale genialna sesja , starsznie urokliwe zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia z sesji - niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne stylizacje i zdjęcia;) Zwłaszcza te z delikatną poświatą;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super foty!
    Dzięki za info, ale wiedziałam o tym (muszę znać wszystkie daty ich koncertów xD)i niestety nie będę mogła jechać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia z sesji są świetne! :) ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey Really gret photography, It is vintage ^^

    I like your outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sesja Świetna! Okulary serca boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę świetne zdjęcia ;o! piękna sesja :) to ty na tapecie na blogu? :) leginsy mówisz? da radę zrobić :D
    Zapraszam na nową notkę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się to 'od tyłu' ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne shorty !i zdjęcia :)są zrobione w bardzo dobrym guście przez co wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia są kapitalne, świetne stroje kąpielowe

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna sesja, zdjęcia są świetne!
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  16. SUPER ZDJĘCIA Z SESJI <3

    Obserwuje twojego bloga, napisze coś o swoim gdzie piszę książko-bloga, może cię zainteresuje :*
    http://zaczynasz-mnie-wkurzac-wiesz.blogspot.com/

    Dwie przyjaciółki wyjeżdżają na wymarzone wakacje na które czekały całe lata, czekają je pewne przeciwności losu, wiele niespodzianek czy sobie z nimi poradzą? Czy wrócą do Polski jako przyjaciółki? Jezeli chcesz wiedzieć, czytaj bloga :*
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne zdjęcia!!!!
    Obserwuje z przyjemnościa i zapraszam do obserwowania u mnie:):*:*:*:

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam kochana:*:*:*:*: i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niech mi też ktoś zrobi takie piękne zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń